Gestió informatitzada registre entrades/sortides

Descripció
18. Aplicacions municipals: Gestió informatitzada del Registre d’Entrades i Sortides (ERES). Gestió del registre d’entrades i sortides via web .
Àmbit
Informàtic
Com se sol·licita:
Mitjançant el portal de tramitació Tràmits online
Contacte:
Unitat prestadora del servei: Informàtica Municipal
Persona responsable: Rodrigo Marquez Claver
Adreça: Passeig Sant Antoni, 100
Telèfon: 977 29 66 35 
Correu electrònic: ciq@dipta.cat
A qui va adreçat:
Ens Locals de les comarques del Camp de Tarragona i de les Terres de l'Ebre següents:
- Ajuntaments de població inferior a 10.000 h.
- Entitats Municipals Descentralitzades (EMD) de població inferior a 10.000 h.
- Mancomunitats de Municipis de població inferior a 10.000 h.
- Consorcis, Empreses Municipals i Entitats Públiques Empresarials, (participació d'ens locals de més del 50%), de municipis de població inferior a 10.000 h.
- Consells Comarcals
Formes de participació:
Enquesta de satisfacció de l'assistència al finalitzar el servei.
Més informació:
Recursos: propis
Règim econòmic aplicable:
No subjecte a preu públic

 Tràmits

Què necessiteu fer? Autenticat Canal Documentació que cal presentar Termini presentació
  Sol·licitud d'assistència al SAM
Documentació
A partir del 04-11-2015
Sol·licitar
Nom
Obligatori
Requereix signatura?
Tipus document
Descarregar
Sol·licitud d'assistència al SAM
Formulari web
Aportar documentació signada - En qualsevol fase de tramitació de l'expedient
Documentació
A partir del 04-11-2015
Accedir carpeta
Nom
Obligatori
Requereix signatura?
Tipus document
Descarregar
Documentació

» Documentació aportada

Alcalde/essa / President/a
Annex
Desistiment o renuncia d'una sol·licitud d'assistència
Documentació
A partir del 04-11-2015
Accedir carpeta
Nom
Obligatori
Requereix signatura?
Tipus document
Descarregar
Desistiment o renúncia de la sol.licitud

» Desistiment o renúncia de la sol.licitud d'assistència

Formulari web

 Seguiment de la tramitació

Des de la carpeta de tramitació podeu fer el seguiment dels vostres expedients i iniciar qualsevol tràmit disponible, com per exemple: aportar documentació o justificar una subvenció.

Accedir carpeta