Factura electrònica

Descripció
16. Factura electrònica. Aplicació informàtica e-fact per la gestió comptable de factures electròniques. Aplicació informàtica client-servidor que permet descarregar a la comptabilitat factures electròniques provinents del FACE o de la AOC.
Àmbit
Informàtic
Com se sol·licita:
Mitjançant el portal de tramitació Tràmits online
Contacte:
Unitat prestadora del servei: Informàtica Municipal
Persona responsable: Rodrigo Marquez Claver
Adreça: Passeig Sant Antoni, 100
Telèfon: 977 29 66 35 
Correu electrònic: ciq@dipta.cat
A qui va adreçat:
Ens locals amb població fins a 25.000 habitants i Consorcis que ho sol.licitin. No podran ser beneficiaris d’aquest servei: Els Consells Comarcals.
Formes de participació:
Enquesta de satisfacció de l'assistència al finalitzar el servei.
Més informació:
Recursos: Propis

 Tràmits

Què necessiteu fer? Autenticat Canal Documentació que cal presentar Termini presentació
  Sol·licitud d'assistència al SAM
Documentació
A partir del 04-11-2015
Sol·licitar
Nom
Obligatori
Requereix signatura?
Tipus document
Descarregar
Sol·licitud d'assistència al SAM
Formulari web
Informació complementària
No
No
Annex
Aportar documentació signada - En qualsevol fase de tramitació de l'expedient
Documentació
A partir del 04-11-2015
Accedir carpeta
Nom
Obligatori
Requereix signatura?
Tipus document
Descarregar
Documentació

» Documentació aportada

Alcalde/essa / President/a
Annex
Desistiment o renuncia d'una sol·licitud d'assistència
Documentació
A partir del 04-11-2015
Accedir carpeta
Nom
Obligatori
Requereix signatura?
Tipus document
Descarregar
Desistiment o renúncia de la sol.licitud

» Desistiment o renúncia de la sol.licitud d'assistència

Formulari web

 Seguiment de la tramitació

Des de la carpeta de tramitació podeu fer el seguiment dels vostres expedients i iniciar qualsevol tràmit disponible, com per exemple: aportar documentació o justificar una subvenció.

Accedir carpeta