Assistència i assessorament jurídic en general

Descripció
4. Assistència i assessorament jurídic en general. 
-Informes, assessorament i assistència en matèria de funcionament, règim jurídic, procediment administratiu, exercici d’accions administratives o qualsevol assistència de competència de l’ens local, convocatòria, sessions, òrgans dels ens locals, etc.
- Assessorament jurídic general en matèria de protecció de dades que inclourà:   
 1.      Assessorament i Assistència tècnica als ens locals en el procés de designació del delegat de protecció de dades (DPD).   
 2. Facilitar les clàusules informatives i les que s’han d’incloure en els plecs de clàusules que contractin amb els encarregats del tractament.   
 3. Facilitar les eines que tenen les agències de protecció de dades ( AEPD– APDCAT).   
 4. Assistència jurídica puntual en la matèria.
Àmbit
Jurídic
Com se sol·licita:
Mitjançant el portal de tramitació Tràmits online
Contacte:

Unitat prestadora del servei: Secretaria Intervenció Municipal
Persona responsable: Elena Gisbert Ejarque
Adreça: Pere Martell, 2 – 43001 Tarragona
Telèfon: 977 296 654
Correu electrònic: usim@dipta.cat

 

Unitat prestadora del servei: Secretaria - Serveis Jurídics
Persona responsable: Anna Magnet Planas
Adreça: Passeig Sant Antoni, 100 – 43003 Tarragona
Telèfon: 977 296 648
Correu electrònic:
sju@dipta.cat
A qui va adreçat:

Ens Locals de les comarques del Camp de Tarragona i de les Terres de l'Ebre següents:

- Ajuntaments de població inferior a 10.000 h.

- Entitats Municipals Descentralitzades (EMD) de població inferior a 10.000 h.

- Mancomunitats de Municipis de població inferior a 10.000 h.

- Consorcis, Empreses Municipals i Entitats Públiques Empresarials, (participació d'ens locals de més del 50%), de municipis de població inferior a 10.000 h.

- Consells Comarcals
Formes de participació:

Enquesta de satisfacció de l'assistència al finalitzar el servei.

Més informació:
Recursos propis
Règim econòmic aplicable:

No subjecte a preu públic.

 Tràmits

Què necessiteu fer? Autenticat Canal Documentació que cal presentar Termini presentació
  Sol·licitud d'assistència al SAM
Documentació
A partir del 04-11-2015
Sol·licitar
Nom
Obligatori
Requereix signatura?
Tipus document
Descarregar
Sol·licitud d'assistència al SAM
Formulari web
Aportar documentació signada - En qualsevol fase de tramitació de l'expedient
Documentació
A partir del 04-11-2015
Accedir carpeta
Nom
Obligatori
Requereix signatura?
Tipus document
Descarregar
Documentació

» Documentació aportada

Alcalde/essa / President/a
Annex
Desistiment o renuncia d'una sol·licitud d'assistència
Documentació
A partir del 04-11-2015
Accedir carpeta
Nom
Obligatori
Requereix signatura?
Tipus document
Descarregar
Desistiment o renúncia de la sol.licitud

» Desistiment o renúncia de la sol.licitud d'assistència

Formulari web

 Seguiment de la tramitació

Des de la carpeta de tramitació podeu fer el seguiment dels vostres expedients i iniciar qualsevol tràmit disponible, com per exemple: aportar documentació o justificar una subvenció.

Accedir carpeta