Bústia Oberta és el tràmit dins el catàleg de l’e-TRAM que l’ajuntament pot posar a disposició del ciutadà per fer arribar una consulta, una queixa, un suggeriment o una incidència.
És un tràmit molt senzill, fàcil d’implantar i que a qualsevol ajuntament o consell comarcal li pot facilitar molt la feina a l’hora de relacionar-se amb la ciutadania d’una forma àgil, centralitzada i podent garantir una qualitat del servei.
L'Ajuntament de Freginals ofereix aquest canal perquè hi feu arribar incidències, queixes i suggeriments sobre el funcionament de la ciutat o sobre els serveis municipals.
A fi que la vostra petició es resolgui el més aviat possible, és molt important que la classifiqueu correctament. A més, us informem que segons la legislació vigent, aquest canal no és l'establert per la presentació d'al·legacions i/o recursos que hagin de formar part d'un expedient administratiu.
També podeu consultar l'estat de la petició i/o reclamar-la. Gràcies per utilitzar aquest servei.
Des de l'apartat
Tràmits i Gestions del web podeu accedir al Portal de Tràmits per realitzar els tràmits més habituals o consultar el procediment sobre les tramitacions relacionades amb l'Ajuntament.
El ciutadà pot fer arribar al seu ajuntament queixes, suggeriments, consultes, etc. referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, veïns, etc.
El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.
No cal aportar documentació.
Per Internet: cal que empleneu la sol·licitud.
Presencialment: a les oficines municipals.