Inici
- Carpeta ens locals
- Carpeta ciutadana
- Catàleg de tràmits
- Sol·licitud genèrica
- Oficines d'assistència en matèria de Registre
- Validador de documents
- Notificacions electròniques
- Tauler electrònic
- Licitacions
- Factura electrònica
- Actes i acords
- Exposició Pública
- Òrgans col·legiats de govern
- Ordenances i reglaments
- Protecció de dades personals
- Portal de transparència
- Treballar a la Diputació
- Pagaments en línia
Benvinguts/des a la Seu Electrònica de la Diputació de Tarragona
La Seu és l'adreça electrònica que hem posat a la vostra disposició perquè pugueu accedir a la informació i als serveis i tràmits a través d’Internet.
Us recomanem que accediu a la carpeta si esteu obligats o us voleu relacionar electrònicament amb la Diputació de Tarragona en funció del vostre perfil, si és:
Ciutadans i empreses: | Carpeta ciutadana |
Ens locals: | Carpeta ens locals |
Important
La Diputació de Tarragona posa a la vostra disposició els formularis telemàtics de sol·licitud adaptats a cada tràmit en els qual s’indica quina és la documentació específica que s’ha d’adjuntar. No obstant això, podeu fer servir el model general de sol·licitud quan no existeixi un formulari telemàtic específic per a la gestió que voleu realitzar.
Aturada servei e-NOTUM
Per tasques de manteniment tècnic dels sistemes del Consorci AOC, el servei e-NOTUM estarà inactiu totalment entre les 17.00 h del divendres 5 d’abril fins a les 7.00 h del dilluns 8 d’abril de 2024 i no s’hi podrà accedir des de cap entorn.
En conseqüència, el termini per accedir a les notificacions i comunicacions dipositades per la Diputació de Tarragona que coincideixi amb l’aturada del servei i que no s’hagin obert pels seus destinataris, s’ampliarà automàticament d’ofici 4 dies naturals, per tal que les persones interessades tinguin la notificació disponible pel seu accés mínim 10 dies naturals, tal i com estableix la legislació aplicable.