13:31 h | Dilluns 23 d'octubre de 2017
  • INICI
  • CONTACTE
  • Seu electrònica

    Mas de Barberans

    Presentació de la Seu

    Una de les novetats introduïdes per la Llei 11/2007, de 23 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics, és el concepte de la seu electrònica de les administracions, regulada en els articles 10, 11, 12, 13, 17 i 35.

    Es defineix com "l'adreça electrònica disponible per als ciutadans a través de xarxes de telecomunicacions mitjançant la qual les administracions públiques difonen informació i presten serveis".

    Les seus electròniques han de fer servir, per identificar-se i garantir la comunicació segura amb elles i a través d'elles, sistemes de signatura electrònica basats en certificats de dispositiu segur o mitjà equivalent.
    Altrament, la seu electrònica ha d'estar dotada de les eines de signatura electrònica que permetin garantir la identificació dels subjectes que hi accedeixen, per fer tràmits electrònics o per obtenir informació sobre els procediments en què siguin interessats, així com per garantir la integritat, la confidencialitat i la seguretat dels tràmits.

    Per tant, la seu electrònica es configura com un espai virtual segur en el qual el ciutadà por exercir el seu dret a la comunicació amb l'administració pública per mitjans electrònics i realitzar tràmits administratius. És a dir, la seu electrònica és una oficina virtual de l'administració titular que possibilita l'accés a la informació i la realització de tràmits sense limitacions horàries i sense desplaçament i d'una manera segura.

  • Mas de Barberans , Tots els drets reservats - Normes de privacitat - Qui som?