Seleccioneu un mètode d'identificació
Usuaris d'ALTAnet

-
Què és ALTAnet?
Què és ALTAnet?
ALTAnet és la infraestructura tecnològica d'informàtica i comunicacions creada per donar servei a les Administracions Locals de Tarragona.
ALTAnet és tecnologia, però també són persones. Persones que treballen a les corporacions locals i fan possible que aquesta infraestructura de xarxa es mantingui operativa i millori dia a dia en serveis.
ALTAnet la formen els ajuntaments, els consells comarcals i la diputació. Com a xarxa d'administracions locals, ALTAnet va ser de les primeres de l'Estat Espanyol, fou creada l'any 1996. El seguiment d'ALTAnet es fa mitjançant la COALTI (Comissió Tècnica d'Administracions Locals en Tecnologies de la Informació) formada pels tècnics dels Consells Comarcals i els de la Diputació.
Els serveis que actualment es presta a la comunitat ALTAnet són: accés a la xarxa ALTAnetBA, accés serveis restringits ALTAnet -ADSL, hostatge de dominis i pàgines web, correu electrònic, serveis de FTP
A més, formar part de la comunitat ALTAnet us permetrà accedir a l'eSAM, al portal de tramitació electrònica de la Diputació: Tràmits online, entre d'altres.
-
Com em puc donar d'alta?
Com em puc donar d'alta?
Alta usuaris ALTAnet
Per formar part de la comunitat ALTAnet, es necessari ser una persona física al servei d'una Administració Local de la demarcació Tarragona i per tant no s'admeten altes genèriques per a tot un col·lectiu.
Per sol·licitar l'alta es necessari que una persona vinculada a l'Ens, que ja disposi d'usuari, sol·liciti el tràmit "Gestió d'usuaris dels serveis tecnològics".
Un cop feta l'alta se li comunicaran a l'interessat, telefònicament, les credencials d'accés.
Per qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb el suport d'ALTAnet a través del telèfon 977 29 66 77.
Baixa usuaris
Són causes de baixa a la comunitat ALTAnet:
- La petició expressa de l'usuari o de l'organització a la que pertany que podrà realitzar mitjançant el mateix formulari de gestió d'usuaris.
- La pèrdua de la condició de personal al servei de l'Administració Local corresponent. En aquest cas, l'administració local haurà de realitzar una petició a través del mateix formulari de gestió d'usuaris.
- Canviar contrasenya
