Serveis de Tramitació Serveis de Tramitació

Suggeriments o queixes

Voleu fer arribar una incidència, un suggeriment, una queixa o un agraïment?

El tràmit de Bústia Oberta: queixes i suggeriments.

Bústia Oberta és el tràmit dins el catàleg de l’e-TRAM que l’ajuntament pot posar a disposició del ciutadà per fer arribar una consulta, una queixa, un suggeriment o una incidència.

És un tràmit molt senzill, fàcil d’implantar i que a qualsevol ajuntament o consell comarcal li pot facilitar molt la feina a l’hora de relacionar-se amb la ciutadania d’una forma àgil, centralitzada i podent garantir una qualitat del servei. L'Ajuntament de El Morell ofereix aquest canal perquè hi feu arribar incidències, queixes i suggeriments sobre el funcionament de la ciutat o sobre els serveis municipals. A fi que la vostra petició es resolgui el més aviat possible, és molt important que la classifiqueu correctament. A més, us informem que segons la legislació vigent, aquest canal no és l'establert per la presentació d'al·legacions i/o recursos que hagin de formar part d'un expedient administratiu. També podeu consultar l'estat de la petició i/o reclamar-la. Gràcies per utilitzar aquest servei. Des de l'apartat Tràmits de la Seu podeu accedir al Portal de Tràmits per realitzar els tràmits més habituals o consultar el procediment sobre les tramitacions relacionades amb l'Ajuntament.

Descripció

El ciutadà pot fer arribar al seu ajuntament queixes, suggeriments, consultes, etc. referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, veïns, etc.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona.

Quan?

Durant tot l'any.

Temps de tramitació

El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.

Documentació necessària

No cal aportar documentació.

Preu

Gratuït.

Canals de tramitació

  • Per Internet: cal que empleneu la sol·licitud.
  • Presencialment: a les oficines municipals.