Ampliació de terminis per incidència del divendres 12 d'abril fins el dilluns 15 d'abril
La Sede
- Presentación de la Sede
- Datos y titularidad de la Sede
- Calendario de días inhábiles
- Registro de publicaciones
- Certificados digitales utilizados y admitidos en la Sede electrónica
- Descarga de claves públicas
- Hora oficial
- Protección de datos de carácter personal
- Sistemas de firma
- Validación de certificados digitales
- Incidencias
-
Servicios de la Sede
-
Tablón de anuncios
- Organización de la Diputación
- Plan de cooperación
- Subvenciones
- Becas
- Premis
- Subvenciones anteriores 2016
- Personas y Talento
- Exposición pública
- Boletín oficial de la provincia de Tarragona (BOPT)
- Perfil del contratante
- Registro de facturas
- Validador de documentos
- Quejas, sugerencias o consultas
- Catàleg de tràmits
- Mi carpeta
- Instància genèrica
- Oficines d'assistència en matèria de Registre
-
Tablón de anuncios
- Contacto
- Aviso legal
- Requisitos
- Mapa web de la Sede
- Accesibilidad
Incidencias
En este apartado se detallan las incidencias técnicas del servicio, tanto las que ya han ocurrido como las previstas por el propio mantenimiento del servicio.
Atrás Ampliació de terminis per incidència del divendres 12 d'abril fins el dilluns 15 d'abril
Per una incidència tècnica, l'accés al registre electrònic de la Diputació de Tarragona des de la carpeta ciutadana i la carpeta de l'ens local ha estat inactiu des de les 22.30 h del divendres 12 d'abril de 2024 fins les 7.40 h del dilluns 15 d'abril. En conseqüència, s'amplien els terminis de presentació de sol·licituds en aquells tràmits amb termini preclusiu els dies 15, 16 i 17 d'abril, que es van veure afectats per la interrupció del servei de la seu.