Per tasques de manteniment en la Seu Electrònica, el dimecres 21 de juny de 2023:
De les 14:00h a les 16:00h, alguns continguts de la Seu Electrònica poden no mostrar-se correctament, sense afectar al catàleg de tràmits o a la tramitació.
De les 16:30h a les 19:30h, romandran inactius tots els serveis i aplicacions de la Diputació, entre ells la Seu Electrònica.