El dia 27/01/22 es va detectar una incidència de connectivitat amb els diferents serveis del consorci AOC que afectava a alguns usuaris que tenen com a proveïdor d'Internet a Jazztel. Això provocava que no es pogués accedir de manera correcta des de la seu electrònica de la Diputació de Tarragona a la carpeta ciutadana o a la carpeta de l'ens local ni a les notificacions electròniques, així com realitzar tràmits que requerien signatura electrònica.
Aquesta incidència, de causes alienes a la Diputació de Tarragona, es troba actualment ja resolta, segons informa el consorci AOC.