Resolta incidència de connectivitat amb els serveis de la Diputació de Tarragona
La Seu
- Presentació de la Seu
- Dades i titularitat de la Seu
- Calendari de dies inhàbils
- Registre de publicacions
- Certificats digitals emprats i admesos a la Seu electrònica
- Descàrrega de claus públiques
- Hora oficial
- Protecció de dades de caràcter personal
- Sistemes de signatura electrònica
- Validació de certificats digitals
- Incidències
-
Serveis de la Seu
-
Tauler d'anuncis
- Organització de la Diputació
- Òrgans de govern
- Normativa de la Diputació de Tarragona
- Pla de cooperació
- Subvencions
- Beques
- Premis
- Persones i Talent
- Exposició pública
- Butlletí oficial de la província de Tarragona (BOPT)
- Perfil del contractant
- Registre de factures
- Validador de documents
- Queixes, suggeriments o consultes
- Catàleg de tràmits
- La meva carpeta
- Instància genèrica
- Oficines d'assistència en matèria de Registre
-
Tauler d'anuncis
- Contacte
- Avís legal
- Requisits
- Mapa web de la Seu
- Accessibilitat
Incidències de la Seu Electrònica
En aquest apartat es detallen les incidències tècniques del servei, tant les que ja han succeït com les previstes per manteniment del servei.
Vés enrere Resolta incidència de connectivitat amb els serveis de la Diputació de Tarragona
El dia 27/01/22 es va detectar una incidència de connectivitat amb els diferents serveis del consorci AOC que afectava a alguns usuaris que tenen com a proveïdor d'Internet a Jazztel. Això provocava que no es pogués accedir de manera correcta des de la seu electrònica de la Diputació de Tarragona a la carpeta ciutadana o a la carpeta de l'ens local ni a les notificacions electròniques, així com realitzar tràmits que requerien signatura electrònica.
Aquesta incidència, de causes alienes a la Diputació de Tarragona, es troba actualment ja resolta, segons informa el consorci AOC.