Directori geogràfic de les oficines d’assistència en matèria de registre

Les oficines d’assistència en matèria de Registre (OAMR) tenen com a objectiu facilitar l’accés dels ciutadans a la Diputació de Tarragona.

D’acord amb la Disposició addicional 4a de la Llei 39/2015, es publiquen les oficines d’assistència en matèria de Registre (OAMR) de la Diputació de Tarragona, creades per Decret número 2021-0001994, de data 17 de maig de 2021.

Palau de la Diputació de Tarragona
Passeig de Sant Antoni, 100
43003 Tarragona
Telèfon: 977.29.66.17

Palau Montagut
Carrer Santa Anna, 3 1a planta
43500 Tortosa
Telèfon: 977.44.86.62

Atenció presencial amb cita prèvia:

L’atenció presencial i directa a les oficines d’assistència en matèria de Registre es presta de dilluns a divendres no festius en horari de 9 a 14 h, preferiblement amb concertació de cita a l’aplicació disponible a https://citaprevia.ubintia.com/dipta, al correu electrònic registregeneral@dipta.cat, o trucant al telèfon de qualsevol de les dues oficines.

Les funcions que es desenvolupen són:

  1. Assistir a la ciutadania en l'ús de mitjans electrònics en les seves relacions amb la Diputació de Tarragona.
  2. Facilitar la identificació o la signatura electrònica de la persona interessada, quan es tracti d’una persona no obligada a la relació electrònica amb l’administració, en els procediments administratius pels quals s’hagi previst habilitació.
  3. Digitalitzar les sol·licituds, escrits i comunicacions en paper que es presentin o siguin rebuts a l’oficina i es dirigeixin a qualsevol òrgan, organisme públic o entitat de dret públic de qualsevol administració pública, així com anotar-los al Registre electrònic general o registre electrònic de cada organisme o entitat segons correspongui.
  4. Expedir còpies electròniques autèntiques després de la digitalització de qualsevol document original o còpia autèntica que presentin les persones interessades i que s’hagi d’incorporar a un expedient administratiu de la Diputació de Tarragona a través de l’esmentada oficina en el registre electrònic corresponent.
  5. Emetre el corresponent rebut que acrediti la data i hora de presentació de sol·licituds, comunicacions i documents que presenten les persones interessades.
  6. Comunicar a les persones interessades el codi d’identificació de l’òrgan, organisme públic o entitat a la qual es dirigeix la sol·licitud, escrit o comunicació.
  7. Practicar notificacions administratives quan la persona interessada o el seu representant compareguin de forma espontània a l’oficina y sol·licitin la comunicació o notificació personal en aquell moment.
  8. Qualsevol altra funció que se’ls atribueixi legalment o reglamentàriament, així com les que, d’acord amb les previsions, es vagin implantant, segons les possibilitats d’autoorganització, i s’aprovin per resolució administrativa.

Atenció telefònica:

L’atenció telefònica a les oficines d’assistència en matèria de Registre es presta de dilluns a divendres no festius en horari de 9 a 14 h.

Les funcions que es desenvolupen són:

  1. Suport i acompanyament a la ciutadania per la realització de tràmits i actuacions per mitjans electrònics destinats a la Diputació de Tarragona.
  2. Donar informació sobre els tràmits disponibles a la seu electrònica en cada moment.
  3. Donar informació sobre els procediments en curs d’interès ciutadà.
  4. Realitzar reserves de cita prèvia per l’atenció presencial.