Funcionaris i funcionàries habilitats per assistir la ciutadania en l’ús dels mitjans electrònics en les seves actuacions davant de la Diputació de Tarragona i els seus organismes autònoms.
En cas que la persona interessada no disposi dels instruments electrònics d'identificació o autenticació previstos a l'article 9 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, aquesta identificació o acreditació requerida la pot fer vàlidament un/a funcionari/ària al servei de la Diputació de Tarragona o els seus organismes autònoms, prèvia habilitació, a través de l'ús dels sistemes de signatura electrònica de què estigui dotat/ada.
Per tal que el/la funcionari/ària habilitat pugui realitzar aquesta tasca, la persona interessada s’ha identificar i prestar el seu consentiment exprés, quedant constància escrita per tal de resoldre qualsevol possible discrepància o litigi. Per això, és necessari omplir el formulari següent, que també està disponible en atenció presencial a les oficines d'assistència en matèria de Registre:
Accés al formulari de consentiment: Enllaç al formulari.