Sistemes de signatura electrònica
La Seu
- Presentació de la Seu
 - Dades i titularitat de la Seu
 - Calendari de dies inhàbils
 - Registre de publicacions
 - Certificats digitals emprats i admesos a la Seu electrònica
 - Descàrrega de claus públiques
 - Hora oficial
 - Protecció de dades de caràcter personal
 - Sistemes de signatura electrònica
 - Validació de certificats digitals
 - Incidències
 - 
						Serveis de la Seu
		
- 
						Tauler d'anuncis
		
- Organització de la Diputació
 - Òrgans de govern
 - Normativa de la Diputació de Tarragona
 - Pla de cooperació
 - Subvencions
 - Beques
 - Premis
 - Persones i Talent
 - Exposició pública
 
 - Butlletí oficial de la província de Tarragona (BOPT)
 - Perfil del contractant
 - Registre de factures
 - Validador de documents
 - Queixes, suggeriments o consultes
 - Catàleg de tràmits
 - La meva carpeta
 - Instància genèrica
 - Oficines d'assistència en matèria de Registre
 
 - 
						Tauler d'anuncis
		
 - Contacte
 - Avís legal
 - Requisits
 - Mapa web de la Seu
 - Accessibilitat
 
Sistemes de signatura electrònica
Per accedir als serveis electrònics que s'ofereixen a través de la seu electrònica que requereixen d'identitat digital, és necessari disposar del corresponent certificat electrònic.
Actualment els acceptats són:
- El Document Nacional d'Identitat Electrònic.
 - Els identificadors digitals emesos per l'Agència Catalana de Certificació, inclosos els que emet per a empleats de les administracions públiques catalanes.
 - Qualsevol altre certificat emès per una entitat de certificació que estigui classificada al mateix nivell per l'Agència Catalana de Certificació, on la validació del mateix es faci a través de la seva Plataforma de Serveis d'Identificació i Signatura (PSIS).
 
Per a obtenir més informació sobre els certificats referits accediu a les pàgines web de les entitats corresponents.
