Sistemes de signatura electrònica
La Seu
- Presentació de la Seu
- Dades i titularitat de la Seu
- Calendari de dies inhàbils
- Registre de publicacions
- Certificats digitals emprats i admesos a la Seu electrònica
- Descàrrega de claus públiques
- Hora oficial
- Protecció de dades de caràcter personal
- Sistemes de signatura electrònica
- Validació de certificats digitals
- Incidències
-
Serveis de la Seu
-
Tauler d'anuncis
- Organització de la Diputació
- Pla de cooperació
- Subvencions
- Beques
- Premis
- Subvencions anteriors 2016
- Persones i Talent
- Exposició pública
- Butlletí oficial de la província de Tarragona (BOPT)
- Perfil del contractant
- Registre de factures
- Validador de documents
- Queixes, suggeriments o consultes
- Catàleg de tràmits
- La meva carpeta
- Instància genèrica
- Oficines d'assistència en matèria de Registre
-
Tauler d'anuncis
- Contacte
- Avís legal
- Requisits
- Mapa web de la Seu
- Accessibilitat
Sistemes de signatura electrònica
Per accedir als serveis electrònics que s'ofereixen a través de la seu electrònica que requereixen d'identitat digital, és necessari disposar del corresponent certificat electrònic.
Actualment els acceptats són:
- El Document Nacional d'Identitat Electrònic.
- Els identificadors digitals emesos per l'Agència Catalana de Certificació, inclosos els que emet per a empleats de les administracions públiques catalanes.
- Qualsevol altre certificat emès per una entitat de certificació que estigui classificada al mateix nivell per l'Agència Catalana de Certificació, on la validació del mateix es faci a través de la seva Plataforma de Serveis d'Identificació i Signatura (PSIS).
Per a obtenir més informació sobre els certificats referits accediu a les pàgines web de les entitats corresponents.