SAM-MSET.- Subvenciones destinadas a la realización de actuaciones para la gestión de especies plaga y especies invasoras en espacios urbanos, 2020.
- Carpeta ente local
- Carpeta ciudadana
- Catálogo de trámites
- Solicitud genérica
- Oficinas de asistencia en materia de Registro
- Validador de documentos
- Notificaciones electrónicas
- Tablón electrónico
- Licitaciones
- Factura electrónica
- Actas y acuerdos
- Exposición Pública
- Órganos colegiados de gobierno
- Ordenanzas y reglamentos
- Protección de datos personales
- Portal de transparencia
- Trabajar en la Diputación
- Pagos en linea
Benvinguts/des a la Seu Electrònica de la Diputació de Tarragona
La Seu és l'adreça electrònica que hem posat a la vostra disposició perquè pugueu accedir a la informació i als serveis i tràmits a través d’Internet.
Us recomanem que accediu a la carpeta si esteu obligats o us voleu relacionar electrònicament amb la Diputació de Tarragona en funció del vostre perfil, si és:
Ciutadans i empreses: | Carpeta ciutadana |
Ens locals: | Carpeta ens locals |
Important
La Diputació de Tarragona posa a la vostra disposició els formularis telemàtics de sol·licitud adaptats a cada tràmit en els qual s’indica quina és la documentació específica que s’ha d’adjuntar. No obstant això, podeu fer servir el model general de sol·licitud quan no existeixi un formulari telemàtic específic per a la gestió que voleu realitzar.
Parada de los servicios de la Sede
Por tareas de mantenimiento en los sistemas informáticos, el lunes 30 de septiembre de 2024 de las 16:30h a las 17:30h, estarán inactivos servicios y aplicaciones de la Diputación, entre ellos la Sede Electrónica.
Parada de los servicios de la Sede
Por tareas de mantenimiento en los sistemas informáticos, el miércoles 25 de septiembre de 2024 de las 16:30h a las 19:30h, estarán inactivos servicios y aplicaciones de la Diputación, entre ellos la Sede Electrónica.
Parada de los servicios de la Sede
Por tareas de mantenimiento en los sistemas informáticos, el miércoles 12 de junio de 2024 de las 16:30h a las 19:30h, estarán inactivos servicios y aplicaciones de la Diputación, entre ellos la Sede Electrónica.
Amplicació de terminis per afectació als serveis de la AOC
Per una incidència tècnica del servei PSIS de la AOC que impedeix la finalització de tràmits al Registre electrònic, s'amplien els terminis de presentació de sol·licituds en aquells tràmits amb termini preclusiu el dia 2 de maig.
Ampliació de terminis per incidència del divendres 12 d'abril fins el dilluns 15 d'abril
Per una incidència tècnica, l'accés al registre electrònic de la Diputació de Tarragona des de la carpeta ciutadana i la carpeta de l'ens local ha estat inactiu des de les 22.30 h del divendres 12 d'abril de 2024 fins les 7.40 h del dilluns 15 d'abril. En conseqüència, s'amplien els terminis de presentació de sol·licituds en aquells tràmits amb termini preclusiu els dies 15, 16 i 17 d'abril, que es van veure afectats per la interrupció del servei de la seu.
Aturada servei e-NOTUM
En conseqüència, el termini per accedir a les notificacions i comunicacions dipositades per la Diputació de Tarragona que coincideixi amb l’aturada del servei i que no s’hagin obert pels seus destinataris, s’ampliarà automàticament d’ofici 4 dies naturals, per tal que les persones interessades tinguin la notificació disponible pel seu accés mínim 10 dies naturals, tal i com estableix la legislació aplicable.