Instància genèrica
- Carpeta ens locals
- Carpeta ciutadana
- Catàleg de tràmits
- Sol·licitud genèrica
- Oficines d'assistència en matèria de Registre
- Validador de documents
- Notificacions electròniques
- Tauler electrònic
- Licitacions
- Factura electrònica
- Actes i acords
- Exposició Pública
- Òrgans col·legiats de govern
- Ordenances i reglaments
- Protecció de dades personals
- Portal de transparència
- Treballar a la Diputació
- Pagaments en línia
Què és el tràmit?
El tràmit "Sol·licitud genèrica” és el tràmit que permet presentar una instància genèrica o l’aportació de documentació a la Diputació de Tarragona, per a tots aquells supòsits en què no existeixi un tràmit específic per a la gestió que els interessats vulguin realitzar.
Cal doncs comprovar prèviament que no existeix un tràmit específic per a la gestió en concret. Cas d’existir, de conformitat amb l’art. 66.6 de la Llei 39/2015 del Procediment administratiu comú de les administracions públiques, aquests són d’ús obligatori per part dels interessats.
En cas que volgueu realitzar tràmits amb BASE - Gestió d'Ingressos, heu d'adreçar-vos a la seu electrònica de l'organisme: https://www.base.cat per a facilitar la gestió administrativa i fer-la més àgil i ràpida. Més avall, trobareu l'enllaç que us redirigirà cap al portal de tràmits de l'esmentat organisme.