Reglament del registre de factures
Normativa
- Reglament del registre electrònic
- Reglament de la seu electrònica
- Reglament del registre de factures
- Reglament per a l’establiment obligatori de la notificació electrònica a l’àmbit d’actuació de la Diputació de Tarragona
- Reglament regulador de l’actuació administrativa Automatitzada a l’àmbit de la Diputació de Tarragona
- Actualització Diligència de publicació.- Annex I del Reglament regulador de l’actuació administrativa automatitzada a l’àmbit de la Diputació de Tarragona
- Decret d'elaboració transitòria del llibre de decrets
- Bases generals de subvencions
- Decret d'aprovació del segell electrònic per a l'actuació administrativa automatitzada
- Política de signatura electrònica i de certificats
- Reglament del Registre de funcionaris habilitats per assistir els ciutadans en l’ús dels mitjans electrònics i per expedir còpies autèntiques
- Decret de creació de les Oficines d'Assistència en matèria de Registre de la Diputació de Tarragona
- Decret d'aprovació de la Política de digitalització de la Diputació de Tarragona
- Documents relatius a l'estructura dels processos selectius ordinaris i dels derivats de l'estabilització
- Text refós del Document relatiu a l’estructura dels processos selectius derivats de l’estabilització
- Bases Generals reguladores dels processos de selecció de la Diputació de Tarragona
- Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels empleats públics de la Diputació de Tarragona
- Protocol de la Bústia d'informacions i alertes de la Diputació de Tarragona
- Decret de canvi d'ubicació provisional de l'Oficina d'assistència en matèria de Registre de la Diputació de Tarragona a Tortosa
Reglament del registre de factures de la Diputació de Tarragona
Informació
La Llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la Llei 3/2004, de 29 de desembre per la qual s’estableixen mesures de lluita contra la morositat a les operacions comercials, regula l’obligatorietat de disposar d’un Registre de factures.
L’objecte d’aquest reglament és crear el Registre de factures per dotar-lo d’autonomia plena i substantivat pròpia, independent del Registre General d’entrada i sortida de documents, i dependent de la Intervenció General.
- Reglament del Registre de Factures [PDF]