Registre de factures
La Seu
- Presentació de la Seu
- Dades i titularitat de la Seu
- Calendari de dies inhàbils
- Registre de publicacions
- Certificats digitals emprats i admesos a la Seu electrònica
- Descàrrega de claus públiques
- Hora oficial
- Protecció de dades de caràcter personal
- Sistemes de signatura electrònica
- Validació de certificats digitals
- Incidències
-
Serveis de la Seu
-
Tauler d'anuncis
- Organització de la Diputació
- Òrgans de govern
- Normativa de la Diputació de Tarragona
- Pla de cooperació
- Subvencions
- Beques
- Premis
- Persones i Talent
- Exposició pública
- Butlletí oficial de la província de Tarragona (BOPT)
- Perfil del contractant
- Registre de factures
- Validador de documents
- Queixes, suggeriments o consultes
- Catàleg de tràmits
- La meva carpeta
- Instància genèrica
- Oficines d'assistència en matèria de Registre
-
Tauler d'anuncis
- Contacte
- Avís legal
- Requisits
- Mapa web de la Seu
- Accessibilitat
Factures electròniques
Informació i recursos necessaris per la presentació per mitjans electrònics de factures a la Diputació de Tarragona i els seus organismes autònoms.
Accés a la presentació per mitjans electrònics de factures i a la consulta del seu estat de tramitació:
- Diputació de Tarragona: https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=190
- Patronat de Turisme: https://efact.eacat.cat/bustia?emisorId=209
Codis de les unitats orgàniques tramitadores: Enllaç al document
Codis DIR3 per a les factures electròniques:
- DIR3 Diputació de Tarragona : Enllaç al document
- DIR3 Patronat de Turisme: Enllaç al document
Codis de rebuig de factures electròniques: Enllaç al document
La presentació de factures per mitjans no electrònics es pot realitzar de manera presencial a qualsevol de les oficines d’assistència en matèria de registres de la Diputació de Tarragona.
Accés al llistat d’oficines per l’atenció presencial: https://seuelectronica.dipta.cat/oficines-d-assistencia-en-materia-de-registre
Comunicació de dades fiscals i bancàries dels proveïdors
Per sol·licitar l'alta o la modificació de les dades fiscals i bancàries dels proveïdors, cal realitzar el tràmit específic “Comunicació de dades fiscals i bancàries” (àmbit de Tresoreria), que permet a qualsevol persona, física o jurídica, i als ens locals i altres ens que formen part del sector públic, que hagi de rebre pagaments de la Diputació de Tarragona, comunicar les seves dades fiscals així com les del compte bancari de la seva titularitat on s’hagin d’abonar els pagaments.
Aquest tràmit permet tant realitzar la comunicació de les dades d’un nou compte corrent, com la modificació de comptes corrents comunicats prèviament. En tot cas, l’últim compte comunicat és el vàlid per a nous pagaments.
Accés al tràmit específic: Enllaç al tràmit
Podeu consultar la informació del Període mig de pagament a proveïdors (PMP) mensual detallat per entitats (Diputació de Tarragona, BASE - Gestió d'Ingressos i Patronat de Turisme), disponible des de l’any 2018 en el Portal de Transparència de la Diputació de Tarragona, que es publica en compliment de les previsions de l’article 6.2 del Reial Decret 635/2014, de 25 de juliol, pel qual es desenvolupa la metodologia del càlcul del període mig de pagament a proveïdors de les administracions públiques i les condicions i el procediment de retenció de recursos dels règims de finançament, previstos a la Llei Orgànica 2/2012, de 27 d'abril, d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera.
Accés a la informació del Període mig de pagament a proveïdors (PMP): Enllaç al Portal de transparència
Suport als proveïdors i usuaris del registre de factures
Enllaços d’interès
- Portal format Facturae: http://www.facturae.es/
- Portal format eFact : https://efact.aoc.cat/
