Termini obert
- Carpeta ens locals
- Carpeta ciutadana
- Catàleg de tràmits
- Sol·licitud genèrica
- Oficines d'assistència en matèria de Registre
- Validador de documents
- Notificacions electròniques
- Tauler electrònic
- Licitacions
- Factura electrònica
- Actes i acords
- Exposició Pública
- Òrgans col·legiats de govern
- Ordenances i reglaments
- Protecció de dades personals
- Portal de transparència
- Treballar a la Diputació
- Pagaments en línia
Benvinguts/des a la Seu Electrònica de la Diputació de Tarragona
La Seu és l'adreça electrònica que hem posat a la vostra disposició perquè pugueu accedir a la informació i als serveis i tràmits a través d’Internet.
Us recomanem que accediu a la carpeta si esteu obligats o us voleu relacionar electrònicament amb la Diputació de Tarragona en funció del vostre perfil, si és:
Ciutadans i empreses: | Carpeta ciutadana |
Ens locals: | Carpeta ens locals |
Important
La Diputació de Tarragona posa a la vostra disposició els formularis telemàtics de sol·licitud adaptats a cada tràmit en els qual s’indica quina és la documentació específica que s’ha d’adjuntar. No obstant això, podeu fer servir el model general de sol·licitud quan no existeixi un formulari telemàtic específic per a la gestió que voleu realitzar.
SAM-AITC.- Obert fins el dissabte 30 de setembre de 2017 el termini per presentar les sol·licituds de les subvencions de caràcter excepcional 2017 del Servei d'Assistència Municipal.
El 14 de juliol de 2017, s'ha publicat al BOPT número 136, la convocatòria de les subvencions de caràcter excepcional 2017 del Servei d'Assistència Municipal.
La tramitació s'haurà de realitzar íntegrament per tràmits-online. El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el dissabte 30 de setembre de 2017 a les 23:59 h.
Per qualsevol dubte o aclariment, us podeu posar en contacte amb la Unitat d'Actuacions Integrals al Territori i Cooperació, al telèfon 977 29 66 41 o per correu electrònic cooperació@dipta.cat
Canal de presentació: presencial