Inici
- Carpeta ens locals
- Carpeta ciutadana
- Catàleg de tràmits
- Sol·licitud genèrica
- Oficines d'assistència en matèria de Registre
- Validador de documents
- Notificacions electròniques
- Tauler electrònic
- Licitacions
- Factura electrònica
- Actes i acords
- Exposició Pública
- Òrgans col·legiats de govern
- Ordenances i reglaments
- Protecció de dades personals
- Portal de transparència
- Treballar a la Diputació
- Pagaments en línia
Benvinguts/des a la Seu Electrònica de la Diputació de Tarragona
La Seu és l'adreça electrònica que hem posat a la vostra disposició perquè pugueu accedir a la informació i als serveis i tràmits a través d’Internet.
Us recomanem que accediu a la carpeta si esteu obligats o us voleu relacionar electrònicament amb la Diputació de Tarragona en funció del vostre perfil, si és:
Ciutadans i empreses: | Carpeta ciutadana |
Ens locals: | Carpeta ens locals |
Important
La Diputació de Tarragona posa a la vostra disposició els formularis telemàtics de sol·licitud adaptats a cada tràmit en els qual s’indica quina és la documentació específica que s’ha d’adjuntar. No obstant això, podeu fer servir el model general de sol·licitud quan no existeixi un formulari telemàtic específic per a la gestió que voleu realitzar.
Aturada dels serveis de la Seu
Per tasques de manteniment en els sistemes informàtics, el dimecres 6 de novembre de 2024 de les 17:00h a les 21:00h, romandran inactius serveis i aplicacions de la Diputació, entre ells la Seu Electrònica.
Amb motiu d'aquesta aturada dels sistemes informàtics s'amplia un dia el termini dels tràmits que finalitzaven en aquesta data.
El nou termini finalitza el 7 de novembre de 2024.